Sistema Información da Deputación de Lugo. Canle Interno de Información según Lei 2/2023 de 20 de febreiro.
IMPORTANTE Non use esta canle para informar de emerxencias ou actos que supoñan unha ameaza inminente para a vida ou a integridade física das persoas ou para a propiedade privada. Nestes casos, póñase en contacto coas autoridades competentes ou co teléfono de emerxencias 112.
arrow_upwardDebe aceptalo para continuar
arrow_upwardDebe aceptalo para continuar
arrow_upwardDebe aceptalo para continuar
Quero identificarme, recibir notificacións da canle, pero os meus datos persoais non se comunican.
PARA QUE
Esta canle pódese utilizar para:
presentar queixas, reclamacións, dúbidas ou suxestións.
comunicar situacións irregulares ou incumprimentos da lexislación estatal, autonómica ou local.
comunicar, respecto ao ordenamento xurídico da UE: as
infraccións do ordenamento xurídico sinaladas no anexo da Directiva (UE) 2019/1937 do Parlamento Europeo e do Consello, do 23 de outubro de 2019, relativa á protección das persoas que informan sobre infraccións do Dereito da Unión, relacionadas con:
contratación pública.
servizos, produtos e mercados financeiros, e prevención do branqueo de capitais e do financiamento do terrorismo.
seguridade e cumprimento do produto.
seguridade do transporte.
protección .
protección radiológica e seguridade nuclear.
seguridade dos alimentos e dos pensos, saúde e benestar animal.
saúde pública.
protección do consumidor.
protección da privacidade e datos persoais, e seguridade das redes e sistemas de información.
as infraccións que afecten aos intereses financeiros da Unión, conforme o contemplado no artigo 325 do TFUE e segundo o especificado nas correspondentes medidas da Unión.
as infraccións relacionadas co mercado interior, a que se refire o artigo 26, parágrafo 2, do TFUE, incluídas as infraccións das normas da Unión en materia de competencia e as axudas concedidas polos Estados, así como as infraccións relacionadas co mercado interior en relación con actos. que vulneren a normativa fiscal de sociedades ou prácticas que teñan como finalidade a obtención dunha vantaxe fiscal que falsee o obxecto ou finalidade da lexislación fiscal de sociedades aplicable.
POR QUEN
Poden ser utilizados por persoas vinculadas ao Concello (incluídas as relacións que xa remataron ou aínda non iniciadas) que obtiveron información sobre infraccións, incluídas as traballadoras (incluídas voluntarias, en prácticas, en prácticas ou en prácticas), as pertencentes a da Administración, os provedores, os contratistas, os subcontratistas, os colaboradores, as empresas xestionadas e calquera persoa que traballe baixo a supervisión do Concello.
Garántese a indemnización de quen envíe comunicacións a través desta canle, sempre que teña, no momento da súa presentación, motivos razoables para crer que a información que facilita é verdadeira e está dentro do ámbito de aplicación da canle. Polo tanto, queda prohibida calquera forma de represalia ou intento de represalia contra as persoas que realicen comunicacións, en particular, na forma de:
suspensión, despedimento, despedimento ou medidas equivalentes;
descenso ou denegación de promocións ou promocións;
cambio de cargo, cambio de lugar de traballo, redución salarial ou cambio de xornada;
denegación da formación;
avaliación negativa ou referencias sobre os resultados do seu traballo;
imposición de calquera medida disciplinaria, amonestación ou outra sanción, incluídas as sancións económicas;
ameazas, coaccións, intimidacións, acoso ou ostracismo;
discriminación, ou trato desfavorable ou inxusto;
a non conversión dun contrato de traballo temporal en indefinido, no caso de que o traballador tivese expectativas lexítimas de que se lle ofrecese un traballo indefinido;
non renovación ou extinción anticipada dun contrato de traballo temporal;
danos, incluíndo a súa reputación, especialmente nas redes sociais, ou perdas financeiras, incluídas a perda de negocios e ingresos;
inclusión en listas negras en base a un acordo sectorial, informal ou formal, que poida implicar que no futuro a persoa non atopará emprego nese sector;
rescisión anticipada ou cancelación de contratos de bens ou servizos;
cancelación dunha licenza ou permiso;
derivacións médicas ou psiquiátricas.
Así mesmo será de aplicación, no seu caso, aos terceiros relacionados co denunciante (parellas, familiares...), ás persoas xurídicas que sexan da súa titularidade ou para as que traballen ou teñan outra relación no ámbito laboral e ás persoas dinamizadoras.
COMO
ENVIO.
A canle está dispoñible as 24 horas do día, todos os días do ano.
O usuario debe escoller a forma na que quere realizar a súa comunicación:
Anónimo. Non tes que proporcionar os teus datos persoais para realizar a comunicación. Non recibirás notificacións da canle.
semi anónimo. Deberá facilitar os seus datos persoais, aínda que quedarán desvinculados da súa comunicación, de xeito que só o contido desta chegará á persoa ou órgano do Concello encargado das comunicacións da canle. Recibirás avisos da canle. É posible que, polo tipo de comunicación, poida recibir, por parte de Marca Franca, SL, a través da canle, o seu consentimento para compartir os seus datos con tal persoa ou organismo porque considera que só pode actuar se coñece quen. a persoa é. presentou a comunicación. Os teus datos tamén poderán ser facilitados a unha autoridade xudicial que o requira ou á persoa ou órgano do Concello encargado das comunicacións da canle, considerando a existencia de mala fe.
Non anónimo. Deberá facilitar os datos que o identifiquen, que serán postos en coñecemento da persoa ou órgano do Concello encargado das comunicacións da canle para que solicite ou reciba información adicional. Recibirás avisos da canle.
Unha vez seleccionada a opción desexada, o usuario deberá:
Determinar o tipo de comunicación que quere realizar: denuncia, queixa, reclamación ou dúbida e, no caso de que realice un informe, indicar se o considera urxente ou non.
Determinar o tipo de relación que mantén co Concello.
Se o desexas e continúa, indica a túa posición.
Consulta cando ocorreron os eventos dos que trata a túa comunicación.
Indique se os feitos aínda se están a producir no momento en que se realiza a comunicación.
Describe os feitos.
Indica que persoas coñecen os feitos denunciados.
Indica se a persoa que xestiona a canle (cuxo nome aparece indicado, para que o usuario saiba de quen é) se ve afectada polos feitos que esta comunica.
Indica que persoas ou departamentos están implicados nos eventos.
Se o desexa, determine os principios éticos que considere violados.
Introduce e confirma un contrasinal do teu invento, que debe ter polo menos cinco caracteres.
No caso dunha comunicación non anónima ou semianónima, introduza o seu nome e apelidos ou o nome da súa empresa e un enderezo de correo electrónico.
Garda os teus datos, premendo o botón existente para este fin.
Se o desexa, cargue un ficheiro que conteña información relacionada cos eventos descritos.
Confirma a túa comunicación ou descártaa.
2.- RECEPCIÓN.
Cando se reciba na canle comunicación semi-anónima ou unha comunicación non anónima enviarase automaticamente un correo electrónico ao usuario que a enviou para confirmar a recepción. O texto dese correo electrónico incluirá unha ligazón web e a referencia alfanumérica asignada ao caso que, xunto co contrasinal creado polo propio usuario ao realizar a presentación, axudaralle a coñecer o estado da súa comunicación, modificala ou eliminala. iso. É importante ter en conta que a eliminación da comunicación por parte do usuario non implica a non tramitación, aínda que a súa vontade de desistir será comunicada á persoa ou departamento designado para a súa tramitación para que a teña en conta.
se reciba na canle unha comunicación anónima, o usuario non recibirá ningún correo electrónico, xa que non facilitou ningún enderezo, pero poderá acceder á súa comunicación co seu contrasinal e a referencia alfanumérica, que tamén se facilitará ao realizar a presentación.
Se, nalgún momento posterior á recepción, se considerase necesario poñerse en contacto coa persoa que presentou a comunicación para obter máis información para a súa correcta análise e xestión, ese contacto realizarase a través de Marca Franca, SL, empresa titular da canle. (sempre que se trate dunha comunicación semianónima ou non anónima, a persoa recibirá unha mensaxe de correo electrónico; se é anónima, só verá esa solicitude se vai ver o estado da súa comunicación).
3.- RESOLUCIÓN.
A persoa e órgano do Concello encargado das comunicacións da canle informará ao usuario do curso do tratamento e da resolución correspondente a través da plataforma.
“Marca Franca, SL” (con CIF B-70360342, e domicilio social en C/ Costa Rica 5, 2º 15004, A Coruña) como responsable do tratamento dos datos persoais do ficheiro, Canle Local respecta ao máximo a privacidade dos usuarios da Canle, tratando os seus datos persoais con celo, protección e confidencialidade.
A aceptación destas condicións implica a recollida de datos persoais que os usuarios introducen na aplicación da Canle Local, e o seu consentimento para que Marca Franca os trate co fin de xestionar as súas queixas, reclamacións e/ou dúbidas, sendo destinatario dos feitos denunciados. neles o órgano de cumprimento da empresa responsable do ficheiro. Así mesmo, ao aceptar esta política, os usuarios garanten que os datos persoais facilitados son verdadeiros, exactos, completos e actualizados e que lles comunicará canto antes calquera modificación.
Os usuarios deben saber que os informes, queixas, reclamacións e/ou dúbidas que presenten terán a consideración de información confidencial e reservada. Para tal fin, salvagardarase especialmente a identidade dos denunciantes de boa fe, protexiranse contra calquera tipo de represalia, discriminación ou sanción derivadas da denuncia formulada.
Marca Franca non revelará en ningún momento os datos da persoa que presente a queixa, queixa, reclamación e/ou dúbida, recollidos no paso 1 da aplicación web, denominado "Datos persoais do solicitante", salvo que:
Está obrigado a facelo, xudicialmente ou pola autoridade competente.
O órgano de cumrimento, á vista da reclamación, e de forma motivada, o considera estritamente necesario, sempre que o denunciante preste expresamente o seu consentimento.
Existen razóns obxectivas para entender que a denuncia se fixo de mala fe (por exemplo, baseada en documentación falsa) e a Comisión de Cumprimento solicita por escrito a Marca Franca, SL que lle facilite a identidade do denunciante, co único fin de promover o medidas disciplinarias que resulten da aplicación.
Recoméndase ao usuario que non facilite a ningún terceiro a súa identificación, contrasinal ou a referencia alfanumérica que MARCA FRANCA facilite ao presentar unha queixa, queixa, reclamación e/ou dúbida.
Dada a natureza dos datos tratados e as circunstancias do tratamento, co fin de evitar, na medida do posible e sempre segundo o estado da técnica, a súa alteración, perda, tratamento ou acceso non autorizado, Marca Franca adoptará as medidas necesarias. manter o nivel de seguridade esixido polo responsable do ficheiro, acordado con el, e de acordo coa LOPDGDD e a súa normativa de desenvolvemento.
Se desexa exercer os dereitos de acceso, rectificación, oposición ou cancelación recoñecidos pola normativa de protección de datos, nos casos en que resulte pertinente, os usuarios poderán dirixir un escrito ao enderezo postal indicado no encabezamento, á atención de " Protección de datos".
MARCA FRANCA resérvase o dereito a modificar a súa política de seguridade e protección de datos para adaptala á nova lexislación ou xurisprudencia, así como ás decisións estratéxicas corporativas.